Το ήθος, ο λόγος και το πάθος προσδιόρισαν το δεύτερο GR Bossible, το φεστιβάλ νεοφυούς επιχειρηματικότητας, που οργάνωσε το Skywalker.gr το Σαββατοκύριακο 25 και 26 Νοεμβρίου 2017 στο ξενοδοχείο Divani Caravel και συγκέντρωσε πλήθος επισκεπτών, εκθετών και ομιλητών με κοινό σημείο αναφοράς το ενδιαφέρον για το επιχειρείν.

Μέσα από το διήμερο φεστιβάλ, χάρις στους εισηγητές, στους εκθέτες και στους επισκέπτες, ανατράπηκε η στερεοτυπική εικόνα του επιχειρηματία που στοχεύει αποκλειστικά στο κέρδος, ενδυναμώθηκε η σημασία των συνεργειών στο επιχειρηματικό σκηνικό, η αναγκαιότητα της καινοτομίας και η σημασία του ήθους και του πάθους για το αποτελεσματικό επιχειρείν. Μέσα από τα workshops, το συνέδριο, τα success stories, το meeting room, το παιχνίδι επιχειρηματικότητας, αλλά και τη διαδραστική επικοινωνία εκθετών και κοινού παρουσιάστηκαν συγκεκριμένα εργαλεία χρηματοδότησης, προώθησης και ενδυνάμωσης της νεοφυούς επιχειρηματικότητας.

«Στον μαγικό κόσμο του GR Bossible» όπως χαρακτήρισε το φεστιβάλ ο Διευθυντής Επιχειρησιακής Συνέχειας του Skywalker.gr Δημήτρης Φυντάνης, δόθηκε η ευκαιρία σε πάνω από 1.200 επισκέπτες να δουν σήμερα, με τις δεδομένες δύσκολες οικονομικές συνθήκες, «τι εναλλακτικές λύσεις και διαδρομές υπάρχουν». Όπως ανέφερε ο κ. Δ. Φυντάνης: «Καλέσαμε αυτούς που αντιλαμβάνονται το κοινωνικό αγαθό, όσους προτιμούν τη δράση από την αναζήτηση δικαιολογιών».

Το φετινό GR Bossible με τίτλο «Explore Your Business Self» φιλοξένησε ως κεντρικό ομιλητή του τον διεθνούς φήμης Global Brand Specialist, Founder της Felix BNI Peter Οικονομίδη, τον άνθρωπο που υπήρξε συνεργάτης του ιδρυτή της Apple Στιβ Τζομπς και έχει προσφέρει πολύτιμο έργο στην τουριστική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό. Στην κατάμεστη συνεδριακή αίθουσα το ποικίλο κοινό έζησε μία εξαιρετική εμπειρία. Απλός και εμπνευσμένος, τόνισε πως «κάποιοι άνθρωποι ξέρουν τι πουλάνε, μερικοί ακόμη ξέρουν πώς να πουλάνε, αλλά ελάχιστοι γνωρίζουν γιατί πουλάνε».

Με ένα καθηλωτικό παζλ εικόνων, με παραδείγματα επιχειρήσεων-κολοσσών από όλο τον κόσμο, με την εμπειρία των συνεργασιών και των ταξιδιών του σε κάθε γωνιά της Γης, ο Peter Οικονομίδης ξεκίνησε από το «χαζό» δαγκωμένο μήλο της Apple και τον «απαίσιο» καφέ των Starbucks για να μας οδηγήσει σε αξεπέραστες μορφές της ανθρωπότητας: τη Μαρία Κάλλας, τον Μαχάτμα Γκάντι, τον Τζον Λένον.

Χωρίς ίχνος έπαρσης εξήγησε πως «πάντα πρέπει να ξέρουμε γιατί παράγουμε, γιατί πουλάμε, γιατί επιλέγουμε να κάνουμε όσα κάνουμε». Ο Peter Οικονομίδης τόνισε τη σημασία της ύπαρξης και της ανάδειξης της προσωπικής κουλτούρας ως κυρίαρχου σημείου προώθησης του εταιρικού brand.

Μέσα από τις εισηγήσεις για τη «Στήριξη της νεοφυούς επιχειρηματικότητας», την «Επιχειρηματική καινοτομία», τις «Ευκαιρίες επιχειρηματικότητας στον αγροτικό τομέα», τις «Ευκαιρίες επιχειρηματικότητας στον τουρισμό», την «Επιχειρηματικότητα και δεύτερη ευκαιρία», οι οποίες αναπτύχθηκαν στο συνέδριο, αλλά και τα workshops, ανάμεσα στα οποία οι «Διαδικασίες έναρξης επιχείρησης», το «Team building», ο «Ρόλος των social media στη νέα επιχείρηση», η «Ανάλυση budgeting», οι «Βασικές φορολογικές πληροφορίες για νέες επιχειρήσεις», τα οποία παρακολούθησε το κοινό, την παρουσία πολιτικών και δημοσιογράφων το δεύτερο GR Bossible φώτισε πολύπλευρα τις δυνατότητες που συνοδεύουν τη νεοφυή επιχειρηματικότητα.