Μέσα στο 2017, στο τέλος του έτους θα ξεκινησει  τη συνδρομητική τηλεόραση η Wind με δική της πλατφόρμα σύμφωνα με όσα δηλωσε πριν από λίγο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Νάσος Ζαρκαλής. Ωστόσο όπως εξήγησε έχει υπογραφεί MOU με την Vodafone  μια συμφωνία εξέτασης των δυνατότητων συνεργασίας στο πλαίσιο της τηλεόρασης, ώστε να διαπιστωθεί αν υπάρχουν συνέργιες που μπορούν να αξιοποιηθούν. Η κάθε εταιρεία θα αναπτύξει τη δικήτ ης πλατφόρμα αλλά ταυτόχρονα, θα διερευνάται κάθε δυνατότητα συνεργασίας.

Όσον αφορά το περιεχόμενο σημείωσε ότι  η λύση που θα προσφέρει η Wind "θα φέρει μια εντελώς διαφορετική εμπειρία για τον πελάτη και θα δώσει διαφορετικό νόημα στον όρο τηλεόραση". Σημειώνεται ότι η  συνεργασία της εταιρείας με την Zappware της δίνει τη δυνατότητα για περιεχόμενο multiscreen.

Άλλες προτεραιότητες για την εταιρεία που έχει ρπογραμματίσει 100 εκ. επενδύσεων και για το 2017,  είναι οι υπηρεσίες data  μια κατηγορία με μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης καθώς όπως τόνισε η μέση χρήση σήμερα είναι 1 Gb το μήνα ενώ μπορεί να φτάσει τα 15 και τα 20 Gb το μήνα  στα επόμενα χρόνια.

Αναφορικά με την ανάγκη συγκέντρωσης ο κ.Ζαρκαλής σημείωσε ότι υπάρχει ανάγκη περαιτέρω συγκέντρωσης στον κλάδο και η εταιρεία θα αξιοποιεί κάθε ευκαιρία που θα παρουσιάζεται. Ωστόσο εξήγησε ότι έχει λήξει η πρόταση συμφωνίας με τη Forthnet και αύριο λήγει και το δικαίωμα call option της Vodafone. Ομως άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο  ενδιαφέροντος ξανά για την Forthnet στο μέλλον εφόσον υπάρξει ευκαιρία. Για τη Cyta ανέφερε ότι «όταν και εφόσον γίνει μια συγκεκριμένη πρόταση προς ενδιαφερόμενους επενδυτές θα εξεταστεί, όπως και κάθε πρόταση που αφορά τη συγκέντρωση της αγοράς».

Επενδύσεις και μέγεθος αγοράς

Οι συνολικές επενδύσεις της εταιρείας το 2016 ήταν τα 93 εκατ. ευρώ ενώ τα 100 εκ. ευρώ του 2017  θα επενδυθούν κυρίως στο δίκτυο κινητής, στο δίκτυο οπτικών ινών της σταθερής τηλεφωνίας και στη συνδρομητική τηλεόραση.  Ηδη πιλοτικά έχει ξεκινήσει να λειτουργεί το δίκτυο οπτικών ινών της εταιρείας στη Ν Σμύρνη και την Καλαμάτα προσφέροντας ταχύτητες ρεκόρ, (150 Mbps) και από τα τέλη του 2017 αναμένεται να προστίθενται συνεχώς νέες περιοχές.

Για το 2017 η εκτίμηση της εταιρείας είναι ότι θα αυξηθεί η αγορά με ρυθμό κοντά στο 2% (λίγο πάνω από τον στόχο ανάπτυξης) ενώ το 2016 η συνολική αγορά τηλεπικοινωνιών ήταν σταθερή με τη Wind Hellas να επιστρέφει έπειτα από αρκετά χρόνια σε ανοδική τροχιά τόσο στα έσοδα όσο και στα λειτουργικά κέρδη.

Η συνολική αγορά τηλεπικοινωνιών διαμορφώθηκε  το 2016  στα επίπεδα του 2015, δηλαδή κοντά στα 4,1 δισ. ευρώ, έπειτα από αρκετά χρόνια πτώσης. Η αγορά κινητής τηλεφωνίας, έφτασε το 1,8 δισ. ευρώ πέρυσι, με την αγορά σταθερής τηλεφωνίας στα 2,1 δισ. και τις υπηρεσίες συνδρομητικής τηλεόρασης στα 200 εκατ. ευρώ.

Όπως προέβλεψε ο κ. Ζαρκαλής για τα επόμενα χρόνια «η αγορά έχει μια δυναμική ώστε τα επόμενα χρόνια να ξαναπλησιάσει προς τα 5 δισ. εξηγώντας ότι η τηλεπικοινωνιακή  αγορά έχει πέσει με ταχύτερους ρυθμούς απ' ό,τι έχει πέσει η οικονομία και συνεπώς έχει μια δυναμική ακόμα και στις δύσκολες συνθήκες». Σημειώνεται ότι   το 2008 η αγορά ήταν κοντά στα 7,5 δισ. ευρώ.  

Οσον αφορά τα μεγέθη τηςWind Hellas , η εταιρεία το 2016 σημείωσε άνοδο 3% στα έσοδα και 7% στη λειτουργική κερδοφορία μετά από πολλά χρόνια πτώσης . Ειδικότερα,το 2016 παρουσίασε κύκλο εργασιών 476 εκατ. ευρώ από 461 εκατ. ευρώ το 2015 και κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) 91 εκατ. ευρώ από 84,9 εκατ. στην προηγούμενη χρήση. Η αγορά κινητής έφερε στη Wind Hellas έσοδα 304,3 εκατ. ευρώ, με μικρή μείωση από τα 306,4 εκατ. ευρώ το 2015, ενώ η σταθερή τηλεφωνία είχε πέρυσι έσοδα 171,4 εκατ. το 2016 από 154,3 εκατ. ευρώ στην προηγούμενη χρήση. Η εκτίμηση για το 2017 είναι μια μονοψήφια σε ποσοστό  αύξηση των EBITDA.

Οι επενδύσεις στις υποδομές, συνεχίστηκαν και το  2016 και σήμερα η εταιρεία διαθέτει  3 φορές μεγαλύτερο δίκτυο 4G σε σχέση με τον Απρίλιο του 2015 και στόχος είναι το 88% κάλυψη στο LTE μέχρι το τέλος του 2017 από 78% στο τέλος του 2016.

Η επέκταση του 4G ενίσχυσε τη χρήση των data. Tο 2016 η εταιρεία κατέγραψε αύξηση 30% στους χρήστες Data με έξυπνα κινητά τηλέφωνα και διπλάσια χρήση data (δεδομένων).  

Ταυτόχρονα ολοκληρώθηκαν οι ανακαινίσεις σε   175 νέα καταστήματα της εταιρείας, μια επένδυση 20 εκατ. ευρώ με άμεσο αποτέλεσμα την αύξηση πωλήσεων κινητών και αξεσουάρ σε αυτά κατά  46% μέσα από 7,5 εκατ. συναλλαγές.